האם יש לי עילה לגשת למשפט על חנייה בתחום 12 מ' מצומת?

|

חנייה בתחום 12 מ'

omri 09/08/10
חניתי בתחום 12 מ' מצומת ללא מעבר חצייה,כנראה חניתי קצת פחות מ-12 מ'.
העניין הוא שחניתי בקצה התחום המסומן(אדום-לבן)ואפילו אחריו.
יש לי עילה לגשת למשפט?

חניה בסמוך לצומת

|עו"ד חקלאי. נועה 09/08/10
לא הבנתי לגמרי את הנתונים - אם חלק מרכבך עוד היה בתחום האדום לבן - ממש חבל על זמנך.
אם לא - והיית די לקראת ה- 12 מ' - נסה לכתוב מכתב ליחידה שרשמה הדוח. להסביר את טעותך ואולי אותי יוותרו לך.... לא נראה לי שיש טעם להישפט.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן