מה צפוי לי לאחר שנתפסתי נוהג ללא רישיון רכב בתוקף?

|

נהיגה ללא רשיון רכב בתוקף

רוני 17/04/10
שלום, נתפסתי נוהג ללא רשיון רכב בתוקף ( 7 חודשים) .נמסר לי שאקבל בדואר זימון למשפט ( לא נמסר לי כל מסמך). נוהג מעל 30 שנה ללא הרשעות . מה צפוי לי ? ענין נוסף: הרכב בבעלות אשתי -נהגתי לבדי ברכב. האם גם היא צפויה לעמוד לדין? האם אני יכול לקחת את כל האשמה עלי? תודה. מיותר לציין שהרשיון סודר למחרת היום.

תבקש אזהרה

עו"ד אלעד שור 18/04/10
העבירה הנה שלך בלבד ואשתך לא תוכל לשאת את העבירה ו/או לקבל כתב אישום על שמה.
רגע שתקבל את ההזמנה למשפט תנסה להגיש בקשה להמרה באזהרה.
למרות שמדובר בהזמנה למשפט, יש סיכוי שימירו.
בהצלחה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן