רק אם השופט יורה על כך בגזה"ד. לא אוטומטית.

|

פסילה מינהלית

איציק 11/12/09
זמן תקופת פסילה המינהלית יורד מגזר עד של בית המשפט כלומר אם כתוב בדף 6 חודשים והייתי חודש בשלילה מינהלית זה יורד?

רק אם השופט יורה על כך בגזה"ד. לא אוטומטית.

אורן המקורי 12/12/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן