תלוי במס' נקודות (12 אם אני זוכר נכון)

|

שלום, מתי צריך לעשות קורס רענון? זה תלוי במס'

רבקי 27/10/09
עבירות או במס' נקודות?

תלוי במס' נקודות (12 אם אני זוכר נכון)

אורן המקורי 27/10/09

קורס בסיסי לאחר הצטברות 12 נקודות

עו"ד אילון אורון 28/10/09
בברכה
עו"ד א.אורון
מנהל פורום תעבורה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן