אחריות משרד הרישוי,

|

אחריות של משרד רישוי לאחר אי חידוש רישיון?

רחי 19/10/09
מה מידת האחריות של משרד הרישוי אם לא שלח הודעה בקשר לצורך בחידוש רישיון והכל למשך שלוש שנים?

אחריות משרד הרישוי,

מיקו 20/10/09
יש יותר סיכוי שהרישיון אלך לאיבוד בדואר ,או מהתיבת דואר ,או שהגיע אילך הביתה ,"והלך לך לאיבוד " מאשר משרד לא שלח.
בכל מקרה, האחריות הגדולה ביותר,ובסופו של דבר היחידה ,היא על בעל הרישיון.

אחריות משרד הרישוי

עו"ד אילון אורון 21/10/09
זו בכל מקרה תשאר בעיה שלך.
בברכה
עו"ד א.אורון
מנהל הפורום
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן