האם טענת הגנה על דו"ח חניה אדום לבן תקפה במקרה של אורות מהבהבים?

|

טענת הגנה לדו"ח חניה מדרכה אדום לבן

e-r 18/10/09
קיבלתי דו"ח עקב חניה במקביל למדרכה אדום לבן, אולם השארתי 4 מהבהבים . השוטר כתב שהיו 4 מהבהבים אולם הרכב לא נראה תקוע.אני טוען הרכב היה תקוע והשוטר לא בדק כראוי אלא נתן הדו"ח ונסע , האם זאת טענת הגנה,אם כן מה הנכון לערער תוך 30 יום או בית משפט אנא עזרתכם.

תשובה

אורן המקורי 18/10/09
לא בטוח שאורות מהבהבים "יוציאו" אותך מהדו"ח.
אתה יכול לנסות ולהגיש בקשה לביטול הדו"ח. באם תדחה תוכל לבקש להישפט.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן