האם מותר להטיל שני דו"חות חניה לרכב בפרק זמן של 25 דקות?

|

דו"ח חניה כפול

ירון 24/08/09
שלום רב,

קיבלתי שני דו"חות חניה בתחום עיריית נתניה, כאשר הפרש הזמנים בין הדו"חות היה 25 דקות, באותו מקום חניה, על אותו רכב - דו"חות זהים פרט לשעת הדו"ח.

האם פרק זמן של 25 דקות הוא כזה אשר מותר לתת בו 2 דו"חות לרכב?
מהו פרק הזמן המנימלי שאסור לפקח לתת דו"ח נוסף אם בכלל קיים כזה דבר?
מה ניתן לעשות במצב כזה?

תודה!

תשובה חלקית

אורן המקורי 24/08/09
לא ידוע לי על זמן מינימלי בין 2 דוחות והזמן המתואר במקרה הנ"ל הוא אכן מצומצם.
יש לפנות בכתב למחלקת החניה בצירוף צילום הדוחות ולבקש ביטול אחד מהם.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן