מה המשמעות של פסילה לנהגת חדשה שאין לה רישיון?

|

פסילה למישהי שאין לה רישיון

סיון 23/08/09
אם אני נהגת חדשה והגישו נגדי דוח של נהיגה בקלות ראש ונהיגה ללא רישיון - ואני מקבלת פסילה של שלושה חודשים. מה המשמעות של זה? הסיבה לשאלה היא שאין לי רישיון... מה יקרה כשארצה להוציא רישיון?

פ ר ד ו ק ס !!!

יעקבי 23/08/09
איך את קוראת לעצמך 'נהגת חדשה' אם אין לך רישיון נהיגה?
איך העלית על דעתך לנהוג ללא רישיון נהיגה?
נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף, דא עקא- גם ללא ביטוח.
זו באמת קלות ראש.

פסילה למי שאין רשיון

עו"ד אילון אורון 23/08/09
הפסילה היא מלהוציא רשיון בתקופה זו.
אם לא קבלת אישור הפקדה - עליך להפקיד "תחליף רשיון".
בברכה
עו"ד א.אורון
מנהל הפורום

התשובות בפורום אינן מהוות תחליף ליעוץ משפטי והעושה בהם שימוש עושה זאת באחריותו בלבד.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן