מהו חישוב דמי ההבראה לעובדת שעובדת שנה וחצי במקום עבודה?

|

דמי הבראה

שרון 31/07/12
אני עובדת שנה וחצי במקום עבודה אחד, האם מגיעים לי רק 5 ימי זכאות לצורך חישוב הבראה או 5 ימים פלוס החלק היחסי של חצי השנה שקדמה לתשלום ההבראה? 

מה גובה של דמי ההבראה

עו"ד אחז אגם 31/07/12
שרון שלום,מגיע לך 5 ימים עבור השנה הראשונה וחלק יחסי של ימים עבור השנה השניה.אחז אגם, עו"דמנהל פורום דיני עבודה
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן