הפנה את השאלה לפורום ביטוח לאומי

|

להכיר באירוע כתאונת עבודה

אליאס 24/06/12
חברה שבצעה ניסוי קליני במקום עבודה מסויים , וכצ'ופר הזמינה צוות העובדים לביקור במפעלם וגם לטיול באותו יום . במהלך הטיול אירעה תאונה לאחד העובדים (נפילה מגובה) . הטיול של הצוות המבקר לא דווח ע"י הממונים כיום עבודה ולא כיום השתלמות ולא שולם לעובדים תמורתו , והמימון של הטיול מחוץ למקום העבודה נעשה ע"י החברה המארחת.
הטיול היה מבוטח ע"י החברה והיה ליווי של מדרכים מטעם החברה.
האם ולמרות האמור לעיל התאונה יכולה להחשב כתאונת עבודה ?

הפנה את השאלה לפורום ביטוח לאומי

עו"ד רענן קריב מנהל 24/06/12

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן