מהי הזכות שנפגעת כאשר מעביד לא שילם לעובד את שכרו?

|

איזה זכות נפגעה במקרה הזה ?

.נ. 03/06/12
בס"דשלום !!מעביד שלא שילם לעובד משכורת בחודש כלשהו, פגע בזכות לקניין של העובד או בזכות של "תנאי העסקה" של העובד ?תודה רבה !

אי תשלום שכר במועד

עו"ד עדי פריאנטי 04/06/12
מעסיק חייב בתשלום שכר לעובד עד ה- 9 לחודש. אי תשלום שכר מהווה פגיעה בתנאי העסקה של העבד ומקנה לעובד הזכות לתבוע את שכרו בצירוף הפרשי הלנה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן