האם קיזוז שכר בגין איחורים אפשרי כשמרוויחים שכר גלובלי?

|

שעות עבודה

שרה 21/05/12
אם אני מרוויחה שכר גלובלי ומתבקשת להחתים כרטיס בכניסה ויציאה מהעבודה, במידה ואאחר או אחסיר מעט- אשתכר פחות???

קיזוזי שכר בגין אחורים

עו"ד עדי פריאנטי 21/05/12
התשובה תלויה במעסיק. ישנם מעסיקים שאינם קטנוניים ואינם מתסכלים על השעון - תרתי משמע ושנם כאלה שבהחלט כן. אין תשובה אחת. באם המעסיק ירצה לקזז לך בגין איחורייך זו בהחלט תהא זכותו לעשות כן.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן