לשלוח מכתב רשום אעם אישור מסירה או להגיש תביעה לבית הדין לעבודה

|

פיטורים אחרי חודשיים וחצי ללא הודעה מוקדמת

אמיר 08/05/12
שלום , המעסיק פיטר אותי מהעבודה אחרי חודשיים וחצי ללא הודעה מוקדמת .וגם לא שילם על 4 ימים ראשונים שעבדתי .וגם נסיעות לא שילם לי את הסכום שהבטיח .השאלה שלי מה כדאי לעשות ? האם לשלוח לו מכתב ?! , אם כן מה לרשום במכתב ?

לשלוח מכתב רשום אעם אישור מסירה או להגיש תביעה לבית הדין לעבודה

עו"ד שי בן נתן 08/05/12
במסגרת הפניה יש לדרוש חלף הודעה מוקדמת של יומיים, תשלום עבור ימי העבודה שלא שולמו ואת דמי הנסיעות ששולמו בחסר.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן