האם מגיעים לי פיצויים לאחר עזיבת מקום העבודה במכירות בגדים?

|

פיצויים

רונית 22/04/12
שלום
לאחר חמש שנים החלטתי שאני רוצה לעזוב את מקום העבודה שלי (מכירות בגדים ) ולחפש משהו אחר האם מגיעים לי פיצויים כל שהם
כי ידוע לי שכמה בנות עזבו ולא קיבלו כלום.

פיצויים

עו"ד עדי פריאנטי 23/04/12
לפי סיבת עזיבתך לאו. תוכלי לקבל פיצויים רק באם יש בינך לבין המעסיק הסכם עבודה המקנה לך זכות או זו שאת חתומה על סעיף 14 - אשר גם מקנה לך הזכותל פ"פ גם במצב של פיטורים. או שאת מתפטרת בדין מפוטרת מכח סעיפי החוק או בגין הרעה מוחשית בעבודה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן