מהן ההטבות שיכולות להיות לי מהמעסיק לאחר לידה אחרי התמחות במשפטים?

|

לידה אחרי סיום התמחות במשפטים

אורית 14/02/12
שלום וברכה,
אני עתידה בעז"ה ללדת כחודש לערך לאחר סיום שנת התמחות במשפטים.
האם ישנן הטבות מסוימות להן אהיה זכאית מהמעסיק- אני עובדת במשרד המשפטים. ?
תודה ,
אורית

לישה אחרי סיום התמחות במשפטים

עו"ד שי בן נתן 14/02/12
קודם כל- מזל טוב.
האם את אמורה לשוב לעבודתך לאחר סיום ההתמחות ומעבר בהצלחה את בחינת לשכת עורכי הדין?
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן