כל מעסיק צריך לשלם דמי הבראה לאחר שנת עבודה של העבודה

|

דמי הבראה

רוני 14/12/09
האם דמי הבראה אמורים להיות משולמים ע"פ חוק אחרי שנת עבודה או שחלק מהמעסיקים יכולים לא לשלם אותם?

כל מעסיק צריך לשלם דמי הבראה לאחר שנת עבודה של העבודה

עו"ד שי בן נתן 14/12/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן