מהו הסכום הפטור ממס על פיצויים נכון לינואר 2009?

|

פיצויים

ערן 13/12/09
מהו סכום שלא משלמים מס על פיצויים?
ולאחר שמחשבים לפי משכורות ברוטו הסכום שיוצא הוא ברוטו ועליו משלמים מס?

פיצויים- דיני עבודה

עו"ד שי בן נתן 13/12/09
1. הסכום הפטור ממס הוא 10,980 ש"ח נכון לינואר 2009.
2. פיצויי פיטורים תמיד מחשבים על פי הברוטו.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן