האם עובדת המפוטרת עקב מעבר לחו"ל זכאית לפיצויי פיטורין?

|

התפטרות כפיטורין

מאיה 10/12/09
עובדת מעל שנתיים במשרה מלאה נאלצת לעזוב את עבודתי לחול להצטרף לבעלי (אינו תושב ישראל) האם אני זכאית לפיצויים?

למיטב ידיעתי התשובה היא לא.

שאול56 10/12/09
היית זכאית לפיצוי פיטורין אילו נשלחת את לשליחות מטעם רשות ציבורית. אך בנסיבות העניין את מצטרפת לבן זוגך בחו"ל ואין זה מעניק זכויות.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן