כן, אתה זכאי

|

פדיון ימי חופש

אביהו 03/12/09
אני חתום בחוזה עבודה על סעיף שכתוב - זכות צבירה לימי חופשה תהיה מוגבלת כקבוע בחוק חופשה שנתית.
בסעיף אחר בחוזה אני חתום על 18 ימים בשנה .
לציין שעבדתי רק 10 חודשים ולא ניצלתי שום יום חופש ,האם אני זכאי לפדיון כספי של החלק היחסי מהשנה של ימי חופש .

כן, אתה זכאי

עו"ד דרור חייק מנהל 03/12/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן