מנשה לא הבנתי איזה תורה...האם התכוונת לתורה שבעל"פ

|

מנשה

תביעה נגד המעסיק 01/11/09
אני בחור דתי המעסיק חייב לי כספים מתקופת העבודה .האם אני יכול לחייב אותו ללכת לדין תורה?

מנשה לא הבנתי איזה תורה...האם התכוונת לתורה שבעל"פ

יואל 01/11/09
***צונזר ע"י מערכת- תוכן ההודעה נוגד את רוח האתר והפורום***

שאלה שאינה מתאימה לפורום זה. אין אנו עוסקים בדין תורה אלא בדיני מדינת ישראל.

עו"ד בן נתן שי 01/11/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן