150%

|

שכר בחג

בר 25/09/09
היי
עפ"י החוק איזה תעריף צריך לשלם לעובד שעובד בחג?
תודה

150%

שיר ורד 25/09/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן