לא יודע. שאלי בפורום ביטוח לאומי.

|

תשלום דמי אבטלה

מיכל 14/09/09
שלום,
במהלך השנתיים האחרונות הרווחתי שכר המורכב מבסיס+עמלות, ושאלתי היא כיצד מחושב תשלום דמי האבטלה? רק מהבסיס או לפי ממוצע שכר?

תודה

לא יודע. שאלי בפורום ביטוח לאומי.

עו"ד רענן קריב מנהל 15/09/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן