מה הסכום שמגיע לי כדמי הבראה וכיצד המעסיק יכול לשלם אותם?

|

דמי הבראה

דנה 14/08/09
אני עובדת 40 שעות שבועיות שנה שלישית במקום עבודתי ברצוני לברר לגבי דמי הבאה:
1) כמה מגיע לי??
2) האם מעסיקי רשאי לחלק לי את הכסף ולפרוש אות אותו ע"פ חודשיים ויותר או שמחובתו לשלם אותו במלואו בתלוש אחד?

דמי הבראה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 15/08/09
באם משרתך מוגדרת כמשרה מלאה מגיע לך תשלום בגין 6 ימים לשנה ע"ס של 337 ש"ח ליום . ניתן לפרוש על פני השנה.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן