חופשת מחלה- דיני עבודה

|

חופשת מחלה

מיכללל 13/08/09
הבאתי למעביד חופש מחלה מהרופא על 9 ימים , מה אני אמורה לקבל?
על היום הראשון הוא לא שילם , על היום השני הוא שילם 35 אחוז ועל שאר הימים הוא שילם 75 אחוז ,יום שבת הוא לא שילם , האם זזה חוקי וככה צריכים לשלם חופש מחלה?

חופשת מחלה- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 14/08/09
כן. חוקי ביותר.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן