פנה לפורום מיסים

|

החזר מס ותיאום מס

שלומי9999999 12/08/09
אני עובד כמדריך כושר בשני מקומות באחד אני מרוויח בין 2800 ל3000 שח לחודש ובאחר 500 שח מס הכנסה וביטוח לאומי גובים לי יחדיו כ500 שח בחודש האם זה מוגזם ? הבנתי שמס הכנסה אמורים לגבות כאחוז אחד למי שמשכורותו מתחת ל4000 שח ? אשמח אם תענו תודה

פנה לפורום מיסים

עו"ד רענן קריב מנהל 12/08/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן