פני לפורום דיני צרכנות..

|

קנס איחור

לאה 19/07/09
אם הזמנתי אינסטלטור לדוגמא לעשות אצלי עבודה והוא אמר שיבא בין 8 ל9 והוא מאחר.האם יש לו קנס ,הוא משלם לי פיצוי או משהוא כזה?

פני לפורום דיני צרכנות..

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 19/07/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן