האם עלי לקבל דמי הבראה עבור שנתיים וחודשיים לאחר פיטוריי?

|

דמי הבראה

דנה 18/06/09
שלום,
פוטרתי ממקום עבודתי , בו עבדתי 6 שנים וחודשיים.
בדקתי בתלושי המשכורת . בסה"כ קיבלתי 4 פעמים דמי הבראה.
האם עלי לקבל דמי הבראה עבור שנתיים וחודשיים ?
לפי איזה סכום , נטו או ברוטו ?

תודה רבה

תשובה

שיר ורד 18/06/09
מאחר וכבר פוטרת אתה יכול לתבוע דמי הבראה רק על השנתיים האחרונות אם לא שולם לך בגין תקופה זו.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן