מה לעשות אם המעביד מסרב לתת לי טופס ב.ל 250 לאחר תאונת עבודה?

|

עזרה דחופה!!!

יניב 11/06/09
שלום
התחלתילעבוד לפני 3 ימים כשליח בחברה. ביום השלישי עברתי תאונת עבודה עםהאופנוע והמעביד מסרב לתת לי טופס ב.ל 250 מה באפשרותי לעשות?

פנה לפורום ביטוח לאומי

שיר ורד 11/06/09
אם אין להם פתרון באמצעות פניה מתאימה לביטוח הלאומי תצטרך להגיש נגד המעסיק תביעה לבית הדין לעבודה לקבלת הטופס.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן