עד מתי מותר לשלם פיצויי פיטורין לאחר סיום יחסי עבודה?

|

זמן תשלום פיצויי פיטורין

שלום 31/05/09
עזבתי את עבודתי בגלל הרעת תנאים מוחשית ביום 3/5/2009.
במכתב מהמעסיק נאמר בין השאר, שישולמו לי "הפרשי פיצויי פיטורין כחוק".
עד היום (כחודש מסיום יחסי עובד-מעביד) לא קיבלתי את הסכום הנ"ל.
עד מתי מותר לשלם את הסכום? האם יש כאן הלנת פיצויים (שכר)?
אם כן, מה עושים בנידון?

תודה
הערת מערכת: לקריאה נוספת: חוק פיצויי פיטורין

מועד תשלום פיצויי פיטורים- דיני עבודה

עו"ד בן נתן שי 01/06/09
פיצויי פיטורין יש לשלם ביום האחרון של יחסי העבודה. אם הם אינם משולמים במועד זה יש לפנות לבית הדין לעבודה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן