תוך כמה זמן מיום הפיטורין יש לשלם את דמי הפיצויים?

|

דמי פצויים

טלי לוי 31/05/09
שלום
קבלתי מכתב פיטורים ב-31/03/09 עקב החלפת בעלים בחברה.
לפי החוק מתי אני אמורה לקבל את הפיצויים?
תודה

תוך כמה זמן מיום הפיטורין יש לשלם את דמי הפיצויים?

tomer 31/05/09
מצטרפת לשאלה. קיבלתי מכתב פיטורין ל-6 ליוני 2009, תוך כמה זמן מיום כינסת הפיטורין לתוקף אקבל את הפיצויים?

פיצויי פיטורים צריכים לשהיות משולמים ביום הפסקת יחסי עובד מעביד.

עו"ד בן נתן שי 31/05/09
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן