ביגוד- דיני עבודה

|

התפטרות ותשלום ביגוד

מיכל 21/05/09
לאחר חופשת לידה התפטרתי ולא חזרתי לעבוד. בהסכם שלי ישתוספת ביגוד אחת לשנה. את תוספת הביגוד של שנה שעברה קיבלתי לפני חופשת הלידה אך בזמן חופשת הלידה התחילהשנה חדשה - האם עליי לבקש לקבל את הסכום יחסי?

ביגוד- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 22/05/09
לא. שהרי בפועל לא היית בעבודה.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן