תוך 15 יום מיום סיום יחסי העבודה.

|

מתי אקבל פיצויי התפטרות לצורך טיפול בתינוק

אנה 19/05/09
נאמר לי כאן שאקבל פיצויי התפטרות לטיפול בתינוק אחרי 15 ימים. לא הבנתי- 15 יום אחרי הגשת מכתב התפטרות, או 15 יומים אחרי התאריך שאני כבר לא נחשבת לעובדת, כלומר אם עלי להודיע 30 יום לפני סיום העבודה- אז אקבל את הפיצויים 15 יום אחרי הודעה או 45 ימים אחרי ההודעה על סיום העבודה?

תוך 15 יום מיום סיום יחסי העבודה.

עו"ד רענן קריב מנהל 20/05/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן