מה הנוהל במקרים של תאונת עבודה והמעסיק מסרב לסייע?

|

תאונת עבודה

ירון 15/07/10
מה הנוהל של תאונת עבודה?
מה עם המעסיק מסרב לתת לי ב/ל?

תאונת עבודה

עו"ד חני דקל אלבז מנהלת 15/07/10
כאשר אירעה תאונת עבודה, יש למלא טופס "תביעה לדמי פגיעה", אליה יש לצרף המסמכים הרלוונטיים. ואחרי כן - לאחר ההכרה בתאונה, ניתן להגיש תביעה נוספת לנכות מעבודה. באם המעסיק מסרב למלא - תציין זאת בתביעה.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן