ראה תשובה בפורום נזיקין

|

מעביד מסרב לחתום על ב.ל. 250 ודמי פגיעה

יגאל 30/06/10
שלום רב - עברתי תאונת דרכים בעבודה בזמן עבודתי כשליח והמעסיק שלי מסרב לחתום על ב.ל. 250 ותביעה לדמי פגיעה- מה אני עושה האם ישנה אפשרות לפנות למלל ולומר שהוא מסרב לחתום??נא עזרתכם הדחופה

ראה תשובה בפורום נזיקין

עו"ד חני דקל אלבז מנהלת 30/06/10

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן