טיסות אל על
שלום רב.
רכשנו כרטיסים דרך סוכן לטיסת אל על ללוס אנג'לס. הטיסה של אל על חזרה בוצעה באמצעות חברת אלסקה עם קונקשיין בסן פרנסיסקו. הטיסה יצאה באיחור של שעתיים לפיכך לא הצלחנו לתפוס את טיסת הקונקשיין של אל על. לא היה אף נציג של אל על בשדה כיוון שהטיסה יצאה והדלפק נסגר.
אחרי התרוצצויות בשדה התברר לנו שמישהו רשם אותנו לטיסה של יונייטד שיוצאת בלילה מבלי ליידע אותנו. נאלצנו להמתין שמונה שעות בשדה עד לטיסה ביונייטד.
כאשר נחתנו, התברר כי הכבודה שלנו לא הגיעה.
מילאנו דו"ח על אבדן הכבודה ונאמר לנו כי נקבל את המזוודות הביתה תוך 24 עד 72 שעות.
עברו שמונה ימים והמזוודות לא הגיעו. באל על לא מוכנים לנסות לאתר את המזוודות ומפנים אותנו ליונייטד, ביונייטד טוענים שהאחריות היא של אל על אבל הבטיחו לנסות לעזור בינתיים ללא תוצאה.
אנו מבקשים לשאול:
א. איזה פיצוי מגיע לנו על הפסד טיסת הקונקשין וההמתנה המייגעת בשדה. מי אחראי לפצותנו? אגב היו איתנו כעשרים אנשים שהפסידו את טיסת ההמשך והיו אובדי עצות כמונו זמן רב בשדה התעופה של סן פרנסיסקו.
ב. איזה פיצוי מגיע לנו על אובדן שתי המזוודות שלנו, ו האם אלעל אחראית או יונייטד כל אחד מהחברות מטיל את האשמה על האחא למי להפנות את הדרישה.
בברכה.
חנה שלום,
צר לי על המתואר בפנייתך.
יחד עם זאת, פורום זה עוסק בתביעות ייצוגיות ולא בבירור תביעות אישיות.
אני ממליץ לך להעלות את פנייתך במסגרת פורום תביעות קטנות.