חיוב על שירות אשר מעולם לא נרשמתי אליו
מזה שלושה חודשים שאני רואה חיוב ע"י חברה בשם NEXT TV, מטעם הוט.
מעולם לא נרשמתי לשירות הטלויזיה שלהם.
אכן נרשמתי לשירות הסלולר שלהם, וביטלתי אותו לאחר חודש.
ממעבר על עמוד הפייסבוק שלהם, אני רואה שזוהי מגמה קבועה, הם מחייבים לקוחות עבור השירות, מבלי לעדכן.
לא שולחים קבלה.
אין להם שום חוזה שחתמתי עליו, ופשוט עובדים בשיטת מצליח.
כמובן שאין להם מענה טלפונית, וניתן ליצור קשר רק דרך הפייסבוק.
האםיש מקום לתביעה ייצוגית?
היי אורי,
על פניו פנייתך מגלה עניין.
ככול ומדובר בחיוב שהעוסק לא יצליח להוכיח שנרשמת אליו, ואכן מדובר בעניין רוחבי ושיטתי, קיימת עילה להגשת בקשה לאישור תביעה ייצוגית.
אוסיף כי אפילו אם נרשמת לשירות מאחר ומדובר בעסקה מתמשכת זכותך לבטל ותוך שלושה ימי עסקים על החברה להפסיק את החיוב שלך.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!