חברות פלאפונים
חבילות התיקשורת נמנות כמחסן חודשי לדוגמא קנינו חבילה של 1000 דקות השתמשנו ב600 דקות מתוך החבילה לאן נעלמות ה400 מדוע לא מופעל צבירה או זיכוי וזה כנגד חריגה מגובה החבילה מבוצע תשלום נוסף לחברת הסלולר.
יהב שלום,
איני סבור שפנייתך מתאימה להתברר כתביעה ייצוגית. ההסכם שלך (ושל אחרים) מול חברות הסלולר הוא הסכם "רגיל" לכל דבר ועניין, וכמו בכל הסכם, הוא מכיל את החובות (שלך בעיקר לשלם) ושלהם לספק שירות בהתאם לתנאים הנקובים בו.
מקווה שסייעתי,