שירות כושל - חברת הוט
שלום רב,
בסופ"ש האחרון נפלה הרשת האיזורית של הוט. הובטח כי התקלה תתוקן תוך 3-6 שעות. למרת הובטח כי הם עדיין מנסים לתקן וכי התקלה תתקון עד 14:00. בפועל השידור חזר רק לאחר שלושה ימים וגם אז חלקית. בשיחה נוספת הוזמן טכנאי ורק עוד יומיים!!!
1) מכיוום שהבעיה הייתה איזורית – האם עילה לתביעה ייצוגית? או תביעה פרטנית בלבד?
2) איך מבררים אם יש תביעה ייצוגית ואיך מצטרפים לאחת כזאת?
תודה מראש
טל שלום,
פנייתך מגלה עניין. אם כי יש לבדוק מה היקף התקלה (מה גודל האיזור ומה כמות המנויים). כמו כן, יש לבחון את השאלה האם ניתן לכם פיצוי מיוזמתה של החברה.
בכל מקרה, פנייתך מגלה עניין רב ואני ממליץ לך לפנות לעו"ד להמשך ייעוץ פרטני.
בברכה,
עמירם טפירו,עו"ד
מנהל פורום תובענות ייצוגיות