גולן טלקום - אי שוויון במבצע
בחודש דצמבר 2013, חב' גולן טלקום פתחה במבצע הן ללקוחות חדשים, והן ללקוחות וותיקים, לחבילה שהייתה עד אז ב-99 ש"ח/חודש למחיר של 60 ש"ח/לחודש למשך שנה.
בקשתי הייתה לעבור – כפי שהיה ניתן- ממסלול בעלות של 99 ₪/לחודש למחירו העכשווי – 69 ₪/לחודש
לא קיבלתי – וכך גם כלל לקוחותיה של גולן טלפום, הודעה ולא ידעתי עד לרגע זה על כך שהיה ניתן לעשות זאת רק בחודש דצמבר 2013 – הדבר פורסם אך ורק באתר החברה.
מובן שמקרה זה הינו בעיניי חמור בכך שניצלו את אי-ידיעתי (וכך כנראה של לקוחות רבים אחרים שלא ידעו/יכלו לבדוק באופן תדיר את המבצעים באתר החברה- עולים חדשים, מבוגרים, בעלי מוגבלויות) ע"מ לגבות מחיר כמעת כפול על אותם שירותי תקשורת,
ואינו מתקבל בגדר "פספוס מבצע על מוצר חדש":
שני לקוחות של אותה חברה, באותם תנאים – לקוחות וותיקים ,מקבלים את אותם שירותים – גלישה, שיחה,
במחירים
שונים בתכלית! (59 ₪ לעומת 99 ₪)
האם יש מקום לתבוע את גולן טלקום ?
תודה !
זו שאלה מעניינת האם מדובר בהצעה מזכה (קרי, הצעה שיש בה רק בכדי לזכות ולכן אינה דורשת מנגנון של הצעה וקיבול).
לטעמי זו שאלה קשה וגבולית שאינה מצדיקה הגשת תביעה ייצוגית בעניין.
בברכה,
עמירם טפירו,עו"ד
מנהל פורום תובענות ייצוגיות