תחזיקי מעמד חמודה, הכל עובר בסוף

|

רגעים כאלה גורמים לי לתהות למה התחתנתי ברבנות

מתגרשת 02/12/07
יש דרך קלה יותר להתגרש?

תחזיקי מעמד חמודה, הכל עובר בסוף

דורותי 02/12/07

רבנות

עו"ד אריאל דרור 03/12/07
שלום,
גירושין ששני בני הזוג יהודים רק בבית הדין הרבני. ברבנות.

זה לא כזה סיפור כמו שזה נראה. בסופו של דבר, כמעט חצי מהזוגות עוברים את זה

מתגרש 03/12/07
אני עברתי את זה פעמיים.. :(

לא בוודאות, אבל שמעתי שיש וועדה שיושבת ובודקת חלופות לגרושין הנהוגים כיום..

ליהי 09/12/07
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן