האם נימול וחוסר תחושה לאחר השתלה יכולים להיחשב לרשלנות רפואית?
השתלה אצל רופא שיניים פרטי
איריס
23/06/26
לפני בערך חודשיים עברתי השתלה אצל רופא שיניים פרטי בחיפה, ומאז יש לי נימול וחוסר תחושה בחלק מהשפה והסנטר. הרופא אומר שזה "יכול לקרות" ושצריך לחכות, אבל זה לא משתפר ואני כבר מתחילה להילחץ. מצב כזה יכול להיחשב רשלנות רפואית?
האם נימול וחוסר תחושה לאחר השתלה יכולים להיחשב לרשלנות רפואית?
עו"ד דוד פייל
מנהל
23/06/26
שלום איריס,
המקרה שאת מתארת בהחלט יכול להתאים למקרה של רשלנות רפואית ואני ממליץ לך בחום לפנות לעו"ד בתחום על מנת שייבחן את המקרה שלך.
בריאות איתנה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי
