האם ניתן להגיש תביעה אם צד לא מתייצב לישוב סכסוך?

סכסוך

טל 13/11/19
כאשר מגישים בקשה לישוב סכסוך וצד לא מתייצב אוכל להגיש תביעה לאחר מכן?

אי התייצבות ביחידת הסיוע

עו"ד מיקי חשמונאי מנהלת 24/11/19

טל שלום,

במקרה כזה, יחידת הסיוע מודיעה לביהמ"ש שהצד השני לא התייצב, וניתן להגיש את התביעות הדרושות.

מנהלת פורום דיני משפחה

שד' מוריה 15, חיפה

04-8517771

Law@m-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן