מתי כדאי להגיש בקשה לתיאום מס כשיש שתי עבודות?

|

תיאום מס

ניקי 17/05/13
שלום רב, אני התחלתי לעבוד בעבודה שניה, בחודש יוני אקבל 2 משכורות עבודה עבור חודש מאי מ2 מקומות עבודה. מתי אני צריכה להגיש בקשה לתיאום מס? האם צריך לחכות תקופה בעבודה שניה או עדיף להגיש כבר עכשיו ? האם ניתן להגיש רק בקשה במס הכנסה או בביטוח לאומי גם? הכנסה ב 2 עבודות סך הכל 6000 ₪ ברוטו .רוב תודות.

תאום מס

רו"ח אייל מנדלאוי 18/05/13
תבצעי תאום מס במס הכנסה וזה מספיק
ככל הנראה תשלמי מס נמוך ביותר בכל מקרה כיון שסף המס לאשה הוא 5,800
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן