כיצד יש לצרף קבלות עבור החזרי מס על השתלמויות לשכיר בתחום ההייטק?

|

החזרי מס לשכיר

מישהו 30/04/13
שלום,אני שכיר בתחום ההיטק ובשנת 2012 ביצעתי שתי השתלמויות מקצועיות רלוונטיות לתחומי.שני הקורסים עלו 15K.1.האם עלי לצרף קבלות +דף הסבר (בנוסף ל-135)או שעלי למלא טופס מיוחד?2.האם יש תקרת החזר על השתלמות או שאפשר להכיר לי במלוא הסכום,תודה

השתלמות

רו"ח אייל מנדלאוי 01/05/13
עליך לצרף את תכנית ההשתלמות + קבלות מתאימות
אין מגבלה על הסכום
קח בחשבון שמס הכנסה יסווג אותך כשכיר שחייב בהגשת דו"חות ויבדוק
את הכנסתך כאילו היית עצמאי
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן