האם אני חייב לדווח על השכרת דירה לרשויות ולשלם מס?

|

דיווח על השכרת דירה לרשויות ופטור מתשלום

גילי 21/04/13
ברשותי דירה אותה אני משכיר במהלך ה- 5 שנים האחרונות ושוכר בעצמי לדירה למגוריי.השאלה שלי היא האם הייתי חייב על פי חוק בדיווח למס הכנסה אודות היותי משכיר את הדירה שבבעלותי? ואם כן - האם יכולים לחייב אותי רטרואקטיבית במס?  והאם אני מחייב במס עליה כרגע בהנחה ומשכיר אותה ב- 4450 ש"ח.

הסכום שציינת פטור ממס ומדיווח.

עו"ד משה (מוש) גבע 21/04/13

השכרת דירה

רו"ח אייל מנדלאוי 23/04/13
במידה והדירה מושכרת למטרת מגורים אתה נמצא במסגרת סכום שפטור ממס ולכן אתה יכול לישון בשקט
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן