האם אני חייב לדווח על קצבת נכות של אשתי בדו"ח השנתי שלי?

|

דווח על קיצבת נכות

שי 14/04/13
שלום
אני מחוייב בדו"ח שנתי. אשתי מקבלת קיצבת נכות פטורה ממס. האם אני חייב לרשום את זה בדו"ח ? ללכת לביטוח לאומי להביא אישור שנתי ? ולמעשה הכספים פטורים ממס . אם כן למה לטרטר את האזרחים?
תודה

דוח שנתי

רו"ח אייל מנדלאוי 15/04/13
גם אם תדווח ללא הקצבה לא יקרה שום דבר
אמנם אתה חייב לדווח על כל הכנסותיך אך אכן הכנסה זו פטורה ממס
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן