על חלק הפיצויים החייב יש מס כאילו זו הכנסה. 9,000 ש"ח בערך, זה הפטור שיש לך על כל שנת עבודה.

|

שאלה חשובה

JASON 12/04/13
הי רציתי לדעת אם מורידים מס על פיצויים וכמה? ולמה מורידים  על פיצויים מס שזה 9000 אלף שקל? תודה מראש

על חלק הפיצויים החייב יש מס כאילו זו הכנסה. 9,000 ש"ח בערך, זה הפטור שיש לך על כל שנת עבודה.

עו"ד משה (מוש) גבע 12/04/13
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן