איך אפשר למשוך כסף מדירה שנמכרה בארץ ללא תשלום מס גבוה בארה"ב?

|

משיכה הכסף עבור דירה בארץ…

שלי 29/08/12
לעו"ד שלום,
דירה שהייתה בארץ נמכרה והכסף הופקד בארץ, היות ועברו להתגורר לחול, בזמנו שאלנו בבק אם לא יהיו בעיות משיכה. נאמר שלא.
החשבון ע"ש אחד והשני שותף ( לכל עניין בעו"ש) יש זכות חתימה.
אחד בארה"ב והשני בהולנד) עכשיו כשבאנו למשוך הבנק מערים קשיים:
זה שגר בהולנד הגיע לארץ למשוך את הכסף ובבנק נאמר לו שלא יוכל , היות והחש עש האח השני שגר בארה"ב, והאופציה היא רק להעביר לחשבונו , אבל אז הוא יצטרך לשלם משהו כמו 30% מס. אחרת אין אפשרות משיכה כלל.
האם יש דרך למשוך את הכסף כאן ללא העברה ותשלום המס הגבוה בארהב?

תודה רבה

יש אפשרות לעשות זאת.

סלי אילון, רו"ח 30/08/12
צריך לפתוח שתי חשבונות נוספים בארץ, כל חשבון על שם כל שותף, ולהעביר את הכסף דרכם.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן