איך רושמים הוצאות דלק וטלפון נייד כהוצאות עוסק מורשה?

|

עוסק מורשה

gil 15/04/12
שלום רב.
כעוסק מורשה טכנאי בשטח.
האם על הוצאות דלק אני רושם בהחזר בתלוש התשלום או היזכוי
של מע"מ ?
באיזה אופן מלא או יש אחוזים ?
הוצאות טלפון נייד ?

שאלה לא מובנת

סלי אילון, רו"ח 16/04/12
אם אתה מתכוון להחזר המעמ, אתה צריך לדרוש החזר של 2/3 מהמע"מ או של 1/4 ממנו, תלוי בשימוש.
אני מציע לך באופן כללי לשכור יועץ מס/ מנהל חשבונות/ רואה חשבון, שיבצע עבורך את הנהלת החשבונות. אתה עלול להסתבך אם תנהל אותם לבד בלי ידע מינימלי.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן