מה עלי לעשות לאחר פטירת אמי ללא צוואה וללא צו ירושה?

|

צו ירושה??

אור 16/10/23
שלום
אני הייתי אפוטרופוס של אימי היה לה דמנציה , היא נפטרה לפני כשבועיים
לא היתה קיימת צוואה.
ועכשיו סגרו את החשבון בנק ויש את עניין הדירה מה עלי לעשות ( יש תעודת פטירה)
תודה


הגשת בקשה למתן צו ירושה

עו"ד אורית אוחנה מנהלת 16/10/23

שלום אור,

משתתפת בצערך.

צריך להגיש בקשה למתו צו ירושה לרשם לענייני ירושה. באפשרותך להיעזר בעו"ד לדיני משפחה וירושה.

בהצלחה ובשורות טובות.

מנהלת פורום דיני משפחה

ארז 18, הסוללים

054-785-3154

oritohana.law@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן